Friday, April 16, 2010

Ahlan Wa Sahlan



Dari DIA kita datang, kepada DIA kita kembali

Bismillahir Rahmanir Rahim

Salam to all..dah lame saya tak dok update blog ni. Minggu ni sungguh pathetic buat saya. Banyak bende nak kena setlle within this week. Setelah berhempas pulas menyiapkan segala dokumen untuk memohon scholarship, akhirnya tadi petang dapat jugak pos laju. Terima kasih buat akak kaunter pos laju sebab sudi melayan kerenah saya walaupun masa berkerja akak dah habis. Moga Allah saja membalas jasa akak. =) nanti saya belanja akak nasi ambang Mat Corner tu.

Untuk makluman semua, besok 17 April 2010, saya akan berangkat ke Tanah Suci. Umrah. First time akan kesana. Time tulis ni pun hati tak habis2 nak dup dap dup dap..Allah je yg taw. Tu yg mood serius je tulis ni.

Takut?

Tipu kalau cakap tak takut langsung. Sebab dah dengar banyak versi cerita 'mak-mak' yang macam2. Yelah, kita ni pikul segunung dosa. Pergi kesana mengharap belas kasih sayang dar DIA. Insyaallah. Moga dipermudahkan segala urusan. Pergi bersama atuk, nenek dan makcik. Kami berempat. Pertama kali untuk saya dan makcik, tapi bukan bagi atuk dan nenek. Mereka dah 'lali' dengan Mekah. Tapi saya? aduhhh

Mintak maaf kepada kawan2 semua yang tak sempat nak mintak maaf secara personal. Hanya sempat hantar sms kat kawan2 yang rapat. Bukan sombong, tapi niat ikhlas tak nak dianggap menunjuk2. Moga Allah ampunkan aku.

Doakan saya sihat disana (walaupun tahu blog ni takde siape yang baca ), moga dapat beribadah dengan hati yang tenang. Insyaallah.

Hati dah sebak dah ni. =)

3 comments:

  1. salam amir,

    selamat berangkat. semoga amir mendapat umrah yang mabrur. doakan mama ok.

    ReplyDelete
  2. ron
    ak bace ron
    jgn sedeyh
    selamat ron pergi balek

    kuntomb

    ReplyDelete
  3. Jalan2.terjumpa.by the way, semoga selamat perjalanan pergi dan balik.tumpang gembira.

    ReplyDelete